sâmbătă, 25 iulie 2015

Lotiunea cu sclipici

Am intins mana spre noptiera si cu ochii inchisi am cotrobait printre sticlutele pe care Adela le tinea mereu la indemana. Care mai de care mai aromate. Am prins una si i-am intins-o fetei. 
- Fa-mi un masaj! I-am poruncit.
- Inca zece euro daca vrei....imi spuse oprindu-se din miscarea de du-te vino pe care o facea pe spatele meu imbracata doar in bichinii ei ieftini. Imi placea senzatia de catifelare pe care mi-o dadea pielea de caprioara care acoperea portiunea dintre picioarele ei.
- Nu ma intereseaza. Vreau masaj!
Fata, fara sa imi dea de inteles nimic din ce urma sa patesc, incepu sa ma maseze. Mainile ei moi imi erau antipatice. Nu avea putere si parca imi framanta spatele in sila. De zece euro ce puteam sa cer? Plictisit, m-am intors si sorbind ultima inghitura din sticla de coniac i-am poruncit din nou:
- SI cu fata. Si stii tu ce trebuie sa faci mai departe. Dupa poti sa pleci.
......
Fara sa ma trezeasca, Adela a intrat in camera si a ramas inmarmurita. Zaceam in pat cu spatele in sus si un picior atarnand pe pe margine. Spatele imi era acoperit de sclipici. Ridic privirea si vad ceasul aratand ora 6 dimineta. Pe noptiera de langa mine si in jurul ei, pe parchet, lotiunile si parfumurile iubitei mele zaceau imprastiate. Cei 200 de euro nu mai erau pe masa, semn ca prostituata plecase asa cum i-am cerut. Nu imi aminteam cand. Asta fu o usurare insa doar pentru cateva secunde, pana cand intrebarea Adelei ma trezi din amorteala.
- Ce ai facut cu lotiunea mea de corp cu glitter?
- Ce ma? Ce e aia? am intrebat-o buimacit, cu ochi sinceri,
- Esti dat cu ea. Aia cu sclipici!
- Eu?
- Mai e altcineva decat noi doi...acum, in casa?
- Acum?
M-a secerat!
- M-am dat eu cu ea ma dupa ce am facut dus. Lasa-ma sa dorm! E sase dimineata!
Dupa ce i-am raspuns sigur pe mine mi-am trantit capul inapoi in perna.
- Eduard....Esti dat pe spate cu sclipici, futu-ti gura ma-tii ! De cand esti tu contorsionist sa te dai singur pe spate cu lotiune de corp!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza