miercuri, 15 mai 2013

O esarfa...



" Nu ai inteles niciodata de ce ti-am adus o esarfa...
Nu ai sa intelegi nici de ce te-ai indragostit de o esarfa gri...
Cand nu am sa mai fiu are sa ramana din mine doar o esarfa gri
Si un parfum...
Un parfum care va pieri odata pentru totdeauna intr-o zi
Ai sa il cauti si nu ai sa il mai gasesti
Cum nu ai sa mai gasesti niciodata caldura bratelor mele...
Tremuratul necontrolat al carnii mele cand te strangeam in brate.

Intr-o zi ai sa strangi la san o esarfa...
Ai sa ii spui ca o iubesti plangand.
Poate ai sa ii spui ce mie nu mi-ai spus niciodata
Poate ai sa ii spui ei tot ce mi-as fi dorit sa aud.

O esarfa nu are regrete. Nu stie ce e uitarea.
Nu stie ce inseamna sa pierzi sau sa castigi
Sa urasti sau sa pleci.

Ea sta in vant si iti arata cum a fost iubirea noastra.
Nu zboara nicaieri dar pluteste asa frumos deasupra tuturor daca nu o lasi sa cada...."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza