sâmbătă, 15 noiembrie 2014

"Faceti dragoste ca si cum ati face scandal!"

"Rebeca statea acum pe canapea cu picioarele desfacute si un zambet tamp uitat pe chip. Cu un genunchi intre ele si camasa desfacuta pana la ultimul nasture stateam eu. Intinse mana pe pieptul meu sorbindu-si de pe buze un oftat. Vinul varsat pe sani i se uscase si din ele mai ramasese dulceata de care i se lipea cealalta mana pe care o folosea pentru a-si mangaia sfarcurile tari si inrosite intr-o incercare penibila de a parea senzuala. Era acum stangace ca un copil prins cu minciuna iar eu afisam o atitudine extrem de autoritara. Rochia ei rupta si aruncata pe jos, cioburile de sticle si de pahare si pata rosie de pe covor erau martorii luptei de mai devreme.
 I-am cuprins barbia intre degete si uitandu-ma fix in ochii ei pierduti i-am soptit nervos si excitat.
- Chiar daca esti printesa mea asta nu am impiedica sa te f..t ca pe ultima tarfa! A ras scurt. Ca un sughit. Apoi, aruncandu-si capul in perna, se preda mie. Dintr-o data ochii ei incepusera sa capete din nou puterea de a ma fixa.
Aproape ca ma inhiba. Isi intinse mainile pe jos si cu degetele, fara a se misca de pe canapea, incepuse sa caute joint-ul scapat mai devreme. Fara sa se mai fereasca de mine il aprinse si isi umplu plamanii de fum cald. Expresia de pe fata ei dupa doua fumuri parca spunea: "Hai! Trage-mi-o! Sunt o tarfa! Oricum m-ai pierdut!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza