miercuri, 8 octombrie 2014

Zambet greu

"As regreta ca nu am reusit niciodata sa ma ridic la inaltimea sentimentelor pe care le am fata de tine. Ca niciodata nu am putut sa imi indeplinesc cea mai ascunsa dorinta. Marele meu pacat e acela de a te fi iubit in alt fel decat mi-a fost permis. As regreta ca nu te-am vazut in nicio dimineata goala in patul meu....Ca nu ti-am sarutat umerii in somn. Ca am binecuvantat cu buzele alte maini cand demne erau doar ale tale. Cand ele m-au tradat si au cautat alti obraji aspri, ale tale ma asteapta inca. Regret ca nu te-am tinut decat o singura noapte in brate.... Si atunci cu inima cat un purece...Imi doresc sa imi fi zambit in fiecare dimineata cu buzele tale care doar mie imi zambesc greu..."

Click pentru pagina de facebook "Cel care se intoarce"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza